søndag 17. juni 2012

Ostekake med browniebunn og bringebærkrem

Håper alle har hatt en super helg og kost seg masse .Her i huset har jeg prøvd ut 2 nye oppskrifter . En ostekake med browniebunn og bringebærkrem og en kake som heter Islandskake .Den  kommer på bloggen i morgen .





 Denne kaken tror jeg blir en ny favoritt hos meg hvertfall. Supergod !!
Oppskriften er lånt fra bloggen til  My little kitchen . Klikk på linken for å finne oppskriften .Her får du noen bilder jeg tok underveis idag : 


 Browniebunnen klar til steking


 Ostebunn klar til steking , oppå browniebunnen


Ferdig stekt 


 Dekkes med bringebærkrem




Kaken inni


Fantastisk god kombinasjon med søt og klissete browniebunn,  god ostebunn og frisk og syrlig bringebærkrem ! Denne anbefales på det sterkeste fra min side ! :))




2 kommentarer:

nr.15 sa...

Oh lykke,tre nydelige deler til en kake!! Skal prøves ja:)

Charlotte

Cake Bliss sa...

Ja,denne var helt super ! Lykke til med bakingen :)

Legg inn en kommentar